A 10 legjobb tanács a gyors és tartós fogyáshoz

Ebben a cikkben nem azt fogja elolvasni, hogy mennyire fontos minden nap futni vagy ugráló kötelezni.

Hogy ez fura? Hogyan lehet úgy gyorsan lefogyni, hogy közben az edzéstől nem akar meghalni?

Bár a testmozgást és a kardiót általában a fogyás egyik legalapvetőbb elemének tekintik, a valóság másutt rejlik.

Tudta, hogy a testmozgás csak a testsúlyának 20% -át érinti?

Igen, pontosan.

A test csak 20% -át érinti az, hogy mennyire hatékonyan edz. A fennmaradó 80% az étrend.

Nem szabad elutasítania a testmozgást vagy bármilyen más fizikai tevékenységet, ugyanakkor nem lehet ez az egyetlen változás, amelyben erőfeszítéseket tesz.

Az étrend az, ami leginkább befolyásolja a tested.

A diétától nemcsak gyorsan fogyhat, hanem számos lehetséges betegséget is megelőzhet.

Hogyan lehet gyorsan fogyni?

1. Korlátozza a búzából készült ételeket

Ha nem eszel tésztát, zsemlét, fánkot és péksüteményt, az olyan, mintha azt mondanád, hogy éhezni kell.

A búzából készült ételek a mindennapi élet része.

De most felmerül néhány kérdés.

Miért a búza?

Ha éhes vagy, akkor először kiflit eszel, de miért mész tíz perc múlva a következőre?

A búzát általában az egyik legegészségesebb gabonafélének nevezik.

Szinte minden ember százszor több búzát szív be, mint más gabonafélét. Nem csoda, mert a búzatermékeket mindenhol elárasztják, és az áraik alacsonyak.

De mivel is fizetünk azért, hogy alacsony az ára?

Igen, a búza régen az egyik legegészségesebb gabona volt.

De ez a múlt.

A múltban a búza természetesen fejlődött, de az elmúlt 50 évben a mezőgazdasági mérnökök megváltoztatták. A búzát genetikailag módosították, tesztelték, keresztezték. Ellenálló gabonapelyhet akartak belőle készíteni különféle állapotok, gombák, betegségek ellen, és ami a legfontosabb, hogy nagy pénzt keressenek vele.

Sajnos súlyunk, testünk és egészségünk szempontjából megcsinálták.

A búza már nem búza, hanem ember által feldolgozott termék, amely elpusztítja a tested, de sok pénzt keres másoknak.

Ez az információ William Davis kardiológus “Élet búza nélkül” című könyvéből származik, amely feltárja annak történetét és a “modern” búza egészségünkre gyakorolt ​​hatását.

Kíváncsi arra, hogyan lehet gyorsan lefogyni ezzel az információval?

Korlátozza a búza fogyasztását.

Mivel tudja ezt pótolni és fogyni vele?

Például árpa, rozs, tönköly, tritikálé, bulgur és kamut gabonafélékkel.

Ha nem tudja 100% -ra csökkenteni a búzát, javasoljuk, hogy a lehető legjobb lépésként hagyja ki a kiflit, zsemlét és kenyeret. Cserélje ki őket rozsra.

Sajnos a gyártók ebben is kiskaput találtak, ezért vásárlás előtt ellenőrizni kell a rozskenyér összetételét. A vásárlás alapszabálya, hogy a rozslisztet a búzaliszt elé kell tenni.

Ezzel szemben például a kenyér csak 5% rozslisztet tartalmazhat, amely bármilyen búzakenyeret tartalmaz.

2. Cserélje ki a Coca-Colát tiszta vízre

Gyakran iszol édes italokat?

Azt hiszem, hogy nagyon ritkán vagy nagy vonakodással iszol csak vizet.

Személy szerint én is ugyanilyen voltam. Az édesített ital volt az egyetlen, amit ittam, de aztán úgy döntöttem, hogy megváltoztatom az életemet, és tiszta vizet kezdek el inni.

Sokkal élettelibbnek éreztem magam, több energiával és nagyon lefogytam. Fél év után megpróbáltam megkóstolni a Coca – Colát, és úgy festett, mint egy maró hatás a testemen.

Éreztem, hogy kellemetlenül fáj a torkom. Mindannyian tudjuk, mit iszunk, és mégis folytatjuk.

Nincs itt az ideje változtatni?

Biztos vagyok benne, hogy ez nem új számodra. Édes italok olyan szupermarketekből, mint a Coca – Cola, Poděbradka ásványvíz, Mirinda vagy narancslé.

Mindez nemcsak növeli a súlyunkat, hanem rombolja az egészséget is.

Hogyan lehet gyorsan fogyni a víz segítségével?

Több víz fogyasztása elősegíti a szervezet anyagcseréjét, segíti a zsírégetést és energiává alakítja a test számára.

A jóllakottság érzetét kelti és csökkenti az étvágyat.

Ideális naponta több mint hat pohár vizet inni, vagy kövesse az ajánlott napi ivási rendet súlyának és magasságának megfelelően.

TIPP: A legjobb diéta

3. Igyon zöld teát

Számos tanulmány és tanulmány kimutatta, hogy a zöld tea fokozza a zsírégetést.

Felgyorsítja az anyagcserét és feloldja a zsírsejteket.

Hogyan működik?

A zsírégetéshez először a test zsírsejtjévé kell bomlania. Ezután bekerül a véráramlatba.

A zöld tea összetétele hozzájárul a zsírégetés hatékonyságának növeléséhez.

4. Ne egyen édességet és mesterséges édesítőszert

Ha még mindig kíváncsi arra, hogyan lehet gyorsan lefogyni, akkor hosszú ideig szünetet kell tartania, és alaposan meg kell gondolkodnia.

Igen, mindannyian tudjuk, hogy nem kellene.

Nehéz ellenállni a tatranky keksznek, csokoládéknak, savanyú gumicukroknak vagy a kávé édesítésének.

A mesterséges édesítőszerek a modern világ szinte minden ételében megtalálhatók.

Tudta, hogy azok az emberek, akik rendszeresen fogyasztanak mesterséges édesítőszereket, kevésbé érzékelik az intenzíven édes ételeket, például a gyümölcsöt? És hogy a nem édes ételeket, például a zöldségeket, rossznak tekintik?

A mesterséges édesítőszerek hosszan tartó fogyasztása elkerülheti az egészséges, kielégítő és rendkívül tápláló ételeket, és ehelyett mesterségesen ízesített, alacsony tápértékű ételeket kezd el fogyasztani.

Mivel az ételek nem rendelkeznek elegendő tápértékkel, de édesek, ezért jobban vágyunk rájuk.

Több édességet vásárolunk, több csokoládét eszünk és nyugodtan eszünk néhány tatra kekszet is.

A mesterséges édesítőszerek nemcsak a súlygyarapodásban segítenek és megakadályozzák a fogyást, de függőséget is okozhatnak.

EXTRA TIPP! A közelmúltban az úgynevezett fehérje étrend a fogyás nagyon hatékony formájának bizonyult. Olyan étrend, amely még azok számára is bevált, akik számára más étrend nem hozta meg a várt eredményt.

Olvassa el a legjobb és legnépszerűbb fehérjetartalmú étrend áttekintését.

5. Korlátozza a fehér cukrot

A fehér cukor korlátozása az egyik másik módja annak, hogy gyorsan fogyjon és vigyázzon egészségére.

A cukor növeli az inzulin szintjét a vérben.

A test tehetetlenné válik a baktériumok és a betegségekkel szemben, ugyanakkor súlygyarapodást is okozhat, mivel az inzulin növeli a test zsírkapacitását.

Ha nem tud élni édesítés nélkül, az egyik legjobb és legegészségesebb helyettesítő a méz.

Csökkenti az émelygés kockázatát, javítja a memóriát, küzd a betegségekkel, sok vitamint és sok más hasznos tulajdonságot tartalmaz.

6. Fogyasszon zöldségeket, gyümölcsöket és egészséges zsírokat

A zöldségeknek és gyümölcsöknek szinte minden étkezés részét kell képezniük.

A zöldségek szinte nem tartalmaznak kalóriát (például egy nagyobb sárgarépában csak 30 kalória van), a gyümölcsök, mint például az alma vagy a banán, 100 kalóriát tartalmaznak.

Így élvezheti őket enni valóként, ugyanakkor rengeteg hely áll rendelkezésre több ételhez.

Bár a zöldségek és gyümölcsök jónak bizonyulnak a karcsúság felé vezető úton, pusztán a rosszul választott étrendhez való hozzáadás nem segít a fogyásban.

Ha azt állítja, hogy normálisan fogyaszt zöldségeket, de egészségtelen ételeket, instant leveseket is fogyaszt, vagy gyakran ellátogat McDonaldsba, akkor nem számíthat arra, hogy lefogy.

Hogyan lehet gyorsan fogyni?

Fogyasszon zöldséget vagy gyümölcsöt a kiegyensúlyozott és egészséges étrend részeként.

Tudta, hogy a legtöbben testünkben akár 16-szor több Omega 6 zsírsavval rendelkeznek, mint az Omega 3?

Ez miért van?

Az Omega 6 például napraforgóolajban van.

Milyen gyakran süt valamit?

Gondolom, az ételek nagy részét napraforgóolajban főzi. Az egyik legjobb helyettesítő az olívaolaj.

Kevesen fogyasztjuk rendszeresen az Omega 3-at, mert a társadalom nem tudatja velünk.

Tehát hogyan egészítheti ki az omega 3-at, ha nem akarja lenyelni az elkészített helyettesítőket?

Tartalmazza például halak (tonhal, lazac, ponty ..), diófélék (mandula, tökmag, kesudió) és hüvelyesek (borsó, bab, lencse ..).

7. Egyen tojást minden nap

Mi a tojás nagy előnye?

Alacsony kalóriatartalmúak, ugyanakkor fehérjét tartalmaznak, ennek köszönhetően jól érezzük magunkat, és az étkezés után 10 percre rá már nem akarunk megint enni.

Ez sokkal könnyebbé teszi a fogyás útját, de ez még nem minden.

A fehérjéknek köszönhetően a tojások támogatják az izomnövekedést és egyúttal megvédik őket a veszteségektől. Az izmok fontosak testünk számára, ezért meg kell őrizni egészségüket.

A tojásban sok B, D, A vitamint találunk, és a omega 3-at is.

Támogatják az egészséget, az agyat, a szemet és a terhesség megfelelő lefolyását.

8. Menjen sétálni evés után

Bármennyire is furcsának tűnik, a gyaloglás a gyors fogyás egyik módja, mivel ez a kardió.

Mi lehet jobb, mint egy 10 perces séta étkezés után, miközben elégetünk néhány kalóriát?

A testmozgást nem szabad kizárni az életéből, mivel ez formálja testét és égeti a felesleges zsírt, de ha rendszeresen sétál, akkor mindenképpen előnyös lesz a testének és az egészségének.

9. Kezdjen el tornázni

A testmozgás önmagában nagyon általános fogalom, amely külön cikkben sok időt igényelne. Miért nem lehet fogyni?

A kardió, mint a futás vagy az ugrás ismert, de mik a további lehetőségek?

Ne feledje, hogy nem szabad elkezdenie a sok gyakorlást rögtön az elején.

Miért?

A tested nem lesz képes ellenállni a támadásnak, a testmozgás undort fog kelteni, és nem tudsz kialakítani szokást. Fontos meghatározni, hogy mi a jutalma és a motivációja a testmozgásnak.

Csak úgy érzi, mintha új úton járna?

Úgy érzi, hogy a teste változik?

Vagy szeretnél egy kocka csokoládét adni jutalomként?

Az egyik gyakorlási lehetőség az, hogy több gyakorlatot halmazokra és ismétlésekre osztunk. Ütemezze úgy a hetét, hogy minden nap más és más testrészét tornáztatja, és ezzel egyidejűleg pihenjen a gyakorlatok között.

Például: Hétfő: Fenék és combok, Kedd: Pihenő, Szerda: Hasi izmok.

Lehetőségei szerint megtervezhet konkrét képzéseket.

Négy gyakorlat után három sorozatot gyakorolhat. Ezután eldönti, hogy hányszor végezheti el az egyes gyakorlatokat. Mondhatod, hogy minden sorozatnál csökkented a számot, így gyakorolhatod.

Ha egy gyakorlatot 10-szer kezdene, a következő sorozat 8-szoros, az utolsó 6-szoros lesz.

Például, ha nem szeretne sorozatgyakorlattal kezdeni, naponta 10 fekvőtámaszt és guggolást végezhet.

Ez nem a leghatékonyabb testmozgás, de ha betartja a diétát, akkor az elején, vagy az alak fenntartása érdekében elegendő.

Elkezdheti fontolgatni a jógát vagy más sportot.

10. Figyelje az alvását is

Az alvás nem befolyásolja közvetlenül a testsúlyát, de nagy hatással van az agyára.

Mi történik a testtel és az elmével, ha fáradtak?

Mivel nincs elég energiád, nem vagy képes uralkodni magadon. Számos tanulmány kimutatta, hogy ha kevés az alvás, akkor nagyobb adag ételt fogyasztasz, és akár kétszer olyan zsíros ételeket is választasz, mint egy normál alvási idő esetén, amelynek 7-9 órán át kell tartania.

Az alváshoz való ragaszkodás nem a gyors fogyás módja, ugyanakkor megkönnyíti az utat a fogyáshoz, és segíti egészségét és energiáját.

Ha fáradt vagy, automatikusan kihagyod a testmozgás napját, mivel a tested nem lenne képes tornázni. Inkább nyúlna egy gyors étkezéshez, mint hogy valami diétás és egészséges ételt készítsen.

Ha komolyan gondolja a fogyást, akkor naponta legalább 7 órát kell aludnia a regenerálódás, az energia megszerzése és az önkontroll érdekében.

TIPP: A legjobb diétaA legjobb tippek a gyors fogyáshoz. Nem fogyhat le először, és csak utána olvassa el a tippeket.

Csak akkor indulhat el igazán az útja.

Remélem, hogy a cikk hasznos volt számodra, és segített kiválasztani az irányt, amely a karcsúbb alak felé vezet. Ha bármilyen más tanácsa vagy megfigyelése van arra, hogyan lehet gyorsan lefogyni, ne habozzon megosztani másokkal az észrevételeit.