TOMMY HILFIGER – egyszerűség amerikai stílusban

Tartalom

A Tommy Hilfiger vezető amerikai divatmárka, közismert, ezért nem kell részletesen bemutatni. Ennek a márkának az órái elsősorban a stílusának és eleganciájának köszönhetően népszerűek, amely még a sportos érintésnek sem áll ellen. Ez az óra remekül kiegészíti a márka ruházatát. Akár férfi, akár vagy, biztosan megtalálja a legjobban tetsző órát.

A Tommy Hilfiger a világ egyik leghíresebb prémium stílusú márkája. Több mint 20 éve hordozza a klasszikus amerikai ruhák és kiegészítők elképzelését! A Tommy Hilfiger kiváló minőséget képvisel, és elsősorban a 25–45 év közötti ügyfeleket vonzza. Minden óramodell a sportos szellem és a klasszikus stílus keverékét képviseli, női és férfi változatban egyaránt.

MI EZT AJÁNLJUK

A Tommy Hilfiger férfi karórákat leggyakrabban olyan fiatal férfiak vásárolják, akik az amerikai divat feltűnő stílusát vallják, de mégis tiszteletben tartják az idő szellemiségét és hitelesek akarnak lenni. A Tommy Hilfiger férfi karórák érdekes kialakítással rendelkeznek, egyes modelleknél hagyományosan elhelyezett dátumbélyeg vagy indexek találhatók. Lehet kibővített naptáruk, vagy egy érdekes módon kombinált téglalap alakú ház is célkronográffal.

A Tommy Hilfiger márka tervezői nem félnek még kissé elfeledett római számokat használni a tárcsákon, amelyek a modern megjelenéssel kombinálva érdekesnek tűnhetnek. A Tommy Hilfiger férfi karórák acélból vagy aranyozott karkötőkkel vagy érdekes kialakítású bőrszíjakkal rendelkeznek. Akkumulátoros gépek működtetik őket. A Tommy Hilfiger férfi karóra egy életstílus-kiegészítő. A Tommy Hilfiger óra minden modellje egyben klasszikus stílusú és sportos szellemű órát képvisel.

Tommy Hilfiger egyik leghíresebb vásárlói között vannak rapperek, diákok és családapák. Az eredeti célcsoport fehér, 25–45 éves amerikaiak volt. De amikor a Saturday Night Live-ban Snoop Dogg gangsteri-rapper megjelent Hilfiger mezén, hirtelen kibővült, és még több érdeklődővel rendelkezett.

MI EZT AJÁNLJUK

Tommy Hilfiger, akinek a nevét az egész társaság viseli, 1951-ben született New Yorkban kilenc gyermek másodikaként. Anyja nővérként dolgozott, apja ékszerész volt, és mindketten azt akarták, hogy fiuk mérnök legyen. De Tommyt jobban érdekelte a divat, mint a tankönyvek, így miután elvégezte a középiskolát Elmira városában, ahol családjával élt, nem folytatta tovább tanulmányait.

18 éves korában Tommy egy kiskereskedelemben kezdett dolgozni, és folyamatosan ellátogatott New Yorkba, ahol megvásárolta kedvenc farmerját. Hamarosan Elmirában nyitotta meg első üzletét, a The People’s Place-t. Szeretett haranglábakat és harangujjú felsőket hozott ide New Yorkból, amelyek csak most kezdtek divatba jönni, és teljes újdonságnak számítottak. Néhány darabot otthon az ő ízlése szerint adaptált, és több eredetiséget és stílust adott nekik.

A Hilfiger ezután kibővítette árukínálatát a Kiss vagy az Aerosmith zenei csoportok felirataival ellátott rock’n’roll ruhákkal, és az ügyfelek egyre jobban érdeklődtek és gyarapodtak.

Az 1969-es év volt, és a virágforradalom csak betetőződött, így a szerelmet hirdető és az életet élvező ügyfelek a boltba mentek szórakozni. Voltak versenyek és diszkók, és Tommy elfelejtette, hogy a barátainak is vásárolniuk kell. A gyakori bulizás miatt Tommy Hilfiger vállalkozása hamarosan csődbe ment.

Azonban nem adta fel, és barátnőjével, Susie-val New Yorkba költözött, hogy teljesen a divatcikkek tervezésének és a vállalkozásalapításnak szentelhesse magát az elejétől fogva.

Bár majdnem összetört, visszautasította az ajánlatot, hogy Calvin Klein és Perry Ellis asszisztenseként dolgozzon. Sok ötlet volt a fejében, hogyan lehet behatolni a divatpiacra, és az első lépés a The People’s Place újbóli megnyitása volt, ezúttal Manhattanben.

1984-ben feleségül vette Susie-t, és nászútra indultak együtt Indiába. Munkája itt az indiai textilmágnáshoz, Mohan Murjanihoz vezette, miután meglátta Hilfiger az általa a helyi ruhagyár számára tervezett kollekciót.

Murjani engedélyezte Gloria Vanderbilt farmerjét, és megbízta Tommy Hilfigert, hogy bizonyos módon felelevenítse őket, és fiatalabb megjelenést kölcsönöz nekik. Miután visszatért Amerikába, a tervező átnevezte cégét Tommy Hilfiger Corporation-re.

Tudta, hogy a márka katapultálásához a divatcég csúcsára jó reklámokra van szüksége, ezért felbérelte a legendás George Louise-t, hogy ne csak egy jellegzetes, de akár egy pimasz reklámot is készítsen, amely elveszi a potenciális vásárlók lélegzetét. Ezért a Times Square-en hamarosan megjelent egy hirdetés: „A négy legnagyobb amerikai férfi divattervező RL, PE, CK és TH”. Ezen túlmenően, Tommy Hilfiger kezdőbetűi a logóját is kiegészítették: „És ez a legkevésbé ismertek emblémája”.

De ez a bátorság megtérült a tervező számára, és bekerült az amerikai óriások első ligájába, amely mindent divatosan kínál.

Az ügyfelek nemcsak az egyedisége, hanem a kiváló minősége miatt is megszerették a piros-kék-fehér márkát. Modelljeivel pontosan azt adta az embereknek, amit akartak, de még nem voltak náluk. Stílusos, modern és kényelmes ruhák.

A márkára, amely nagyobb hangsúlyt fektet a férfi és a sportruházatra, fokozatosan kezdtek hozzá nő és gyermek Hilfiger kollekcióknak. A karcsú stílus és a színes hétköznapi viselet mellett a város megjelenését és alacsony szabású, néhány számmal nagyobb farmert vagy hatalmas kocogó nadrágot is népszerűsíti. Az ajánlat tartalmazza az összes klasszikus kiegészítőt, például a Hilfiger kézitáskákat, pénztárcákat, öveket, cipőket, kalapokat, Hilfiger órákat és parfümöket. Még a TH is kínál otthoni kiegészítőket.

Az eleganciájáról és alkalmasságáról már ismert tervező újból együtt kezdett dolgozni olyan zenei sztárokkal, mint Britney Spears, Lenny Kravitz és a Rolling Stones. Megtervezte a ruháikat, és még a koncertjeiket is szponzorálta.

2005-ben a Tommy Hilfiger márkát 1,6 milliárd dollárért megvásárolta az Apax Partners brit-amerikai részvénytársaság. Alapítója azonban továbbra is a fő tervező, és megteremti és fenntartja fiatalos amerikai arculatát.