Pongua

Ma megmérik a megtett távolságot, a megtett métereket vagy a pulzusszámot is edzés közben. Ezután feltétlenül nézze meg a Lee Cooper, Slazenger, Berucci és Juicy Couture márkákat. Lehet némi zománcozásuk, mindenesetre erősen megérintették az art deco eleganciát. A hölgyeknek szóló órákat kimeríthetetlen számú modellben és árban gyártják, az olcsóbbak alkalmazkodnak a divathoz, a drágábbak időtállóak. És ha még csak nem is a Swatch karórák széles választékát választja, vannak más életmódmárkák is, amelyek egy kis szörfözést és snowboardozást kínálnak, mint például a Quiksilver vagy annak lányos változata, Roxy. A Festina órák nem csak a sportolók órái. Pongua akcióban. Hölgyeim, ha luxusórát keres, amely a csuklóját, valamint az elegáns ékszereket díszíti, nyúljon a Louis Erard, Movado, Gucci vagy Swarovski márkákhoz. Vagy inkább a megfizethetőbb modelleket részesíti előnyben, amelyek minden nap elkísérik Önt? A sportórákra más követelmények vonatkoznak, mint a munkahelyi vagy a vállalati órákra. Ez a divatos kiegészítő garantáltan díszít minden csuklót. Pongua.✅ Válasszon olyan ismert márkák, mint például a Festina, a Calvin Klein, a Lacoste vagy a Hugo Boss legjobb minőségű férfi karóra modelljeiből. Kínálatunkban megtalálhatók a férfi órák sokoldalú modelljei, számos praktikus funkcióval rendelkező sportmodellek és elegáns közösségi modellek. Hiszen az ókorban egy igazi úr bizonyosan nem nélkülözte a minőségi órát. A karóra hatása hasonló volt. Akkor még zsebórákat viseltek. Csak a 19. század elején készültek az első karórák, amelyek az idő múlásával egyre népszerűbbek lettek. A Festina óráiba beleszerető hölgyek azt állítják, hogy ez első látásra szerelem és egyben az élet iránti szeretet. A Swatch márka tulajdonosa, amelyet csak az 1980-as években alapítottak, és műanyag órákkal hódított meg a piacokon, amelyeket nem fél fürdőruhával a strandra vinni. Csak cserélje ki a hevedert. Azonban a szebbik nem az alacsonyabb árat és a divatos megjelenést részesíti előnyben az óravásárlás során, és szívesen vásárolnak több, akkoriban modern órát – ellentétben azokkal a férfiakkal, akik többet gondolkodnak az óravásárláson, és hajlandók lényegesen többet költeni órákra. Ez annak is köszönhető, hogy a férfiaknak kevesebb kiadási tevékenységük van, mint a hölgyeknek.